Kluttrar en smula med mina nya pennor, är ...

img_5022 (MMS)

Kluttrar en smula med mina nya pennor, är dock lite irri på att en av dom var torr när de inhandlades, så jag ska författa ihop ett elakt brev till tillverkaren minsann!  Annars har dagen varit som vanligt, har hängt på skolan och gått igenom morgondagens examination med E och C. Sen gick dagen bara utför, var irriterad över att internet fuckade  och sedan vart allt bara skit, dock var det en ljuspunkt att EmpanSlempan kom på snabbvisit! Sen kom Mr Björn hem och gav mig en teckning med ett rött hjärta på..tydligen var det en röd nallebjörn i hjärtat också, men den syntes inte konstigt nog?!  Jaja, farväl på er, snart är det läggdags!


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Var har Du fått alla Dina talanger ifrån? Puss!

2012-02-15 @ 08:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se