Metodövning.

Kan först och främst glädja er alla med att vi nu har fått godkänt på rapporten som vi fick komplettering på! Hör jag ett rungande jubel?! yeeeeeeey!

Igår hade vi obligatorisk metodövning på skolan, jag drömde på natten att läraren var så jävlig med oss att vi inte ens fick ha lugg om vi skulle vara där inne, sjukt..
Det var dock inte ens i närheten av en sådan sträng lärare..för vi hade inte ens någon.. Vi fick pöta på som vi själv ville, man skulle testa att vara både vårdare och patient, ligga i en sjukhussäng samtidigt som man blev tvättad upptill, fick borstade tänder och kammat hår..lite läskigt var det allt att ligga där och knappt få göra något själv. Samma sak när mina gruppkamrater skulle bädda rent medan jag låg i sängen, sjukt drygt att måste ligga alldeles still och inte få hjälpa till det minsta, men ganska gött var det ändå..för mig som är lat, haha.
Om en månad ungefär ska vi spela in en film då vi utför dessa moment, som sedan resten av klassen ska kolla på och bedöma. Jajkzzszz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se