Redovisning.

I morgon har vi examination i utvecklings psykologi. Eftersom vi fick göra arbetet hur stort eller litet vi ville satsade vi högt och skrev 13 sidor, så det vore väl fan om man inte klarade sig nu. Hoppas bara att redovisningen i morgon går bra och att man har fått fram rätt saker så man inte bara pratar gallemattias och ingen fattar någonting. hehe.

Tätt därefter är det dags att kolla på både rapporten som vi fick komplettering på, samt uppgiften till examination i kommunikation som vi har nästa vecka, tätt på given nu känner jag, men ack så roligt!

Ja, egentligen så var det väl inte så mycket mer jag hade att delge mig av..ellerjo, jag dricker kaffe, det är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se