Shiet.

Hade lite att göra medan jag funderade på diverse teorier så jag beslöt mig för att kolla hur många bilder jag har på min externa hårddisk, miniräknaren och jag kom fram till det slutgiltiga resultatet på hela 14.828 bilder (även kamerafilmer inräknade). Helt sjuk siffra för att vara jag!
Dock kunde man se en klar nedgång efter att min kamera gick sönder, från att ha tagit 5119 bilder ett år övergick det till att bli endast 300 stycken året efter. Tråkigt!

Om man kollar igenom bilderna finns det ju egentligen hemskt många som man skulle kunna ta bort pågrund av att de liknar varandra eller att de på annat sätt inte känns värda eller aktuella att ha kvar.

Nåja, får hoppas att jag blir bättre på att ta kort i år, det är ju som roligt att ha kvar i framtiden!

Farväl.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan det möjligtvis ha med Hugo att göra att det endast blev 300 kort förra året! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se