Utvecklingspsykologiska teorier.

Sitter här och sliter i mitt anletes svett för att vara någosånär redo för uppgiften som ska vara inlämnad på måndag. Räddaren i nöden var den nya Cullberg-boken som Sara besatt. Själv har jag en äldre utgåva från 1990. Piagets kognitiva teori hade tydligen inte dokumenterats på den tiden.
Nu känner jag mig riktigt dum då jag skrivit ett frågande mail till min föreläsare om varför det inte fanns något i boken om det vi skulle skriva om. Jag har dock inte fått svar, hon tycker väl att frågan är så dum så den inte ens är värd att svara på. haha.
Jaja, detta vart ju ett informativt och trist inlägg om vad som händer och sker runt omkring mig denna förmiddag.
Toodeloooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se