God afton.

Japp. Nyss hemkommen från staden..nu börjar nya tider då man återigen måste kliva upp innan tuppen för att sedan komma hem när densamme har gått till sängs..men just nu klagar jag inte, denna kurs är lite lam vad gäller skolbesök, max tre föreläsningsdagar i veckan vill dom att man ska gå på, sen är dom nöjd. Antar att dom vill att vi ska läsa destomer..i de sjutusen böcker vi har till denna kurs..än så länge äger jag två, najs!

Idag har vi i allafall haft information om praktiken som kommer gå av stapeln vecka 14, och tamtamtaaa, jag ska vara på Bergsgården i Svenstavik, ett bra val tror jag..om inte annat ett jäkligt sunt val eftersom jag antar att Björn kommer dra ut mig på träningsturer mest varje dag..om han ska fortsätta i anda som nu..

Efter informationen hade vi kursstart i vårdorganisation, jag börjar snarka bara jag hör namnet..läraren var gullig, men en smula trög och komplicerad i sitt prat vill jag nog påstå.

Jaja. Nu ska jag ner på gärsgårds och säga hej till den lille.

Hejpåetta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se