Godafton.

Nu är julen ett avslutat kapitel. Julgardinerna är nedtagna och ljusstakarna bortplockade, så nu hoppas vi minsann på ljusare tider!

Annars återgår allt till det normala igen, jag har examination i opponentskap på torsdag, sen på måndag går jag och mina klassisar upp i termin två..känns sjukt att tiden har gått så fort!

Ska man se till hälsostatusen så är jag fortfarande en smula snorig och sunkig, men jag har nyss bäljt i mig te och en halv vitlöksklyfta som jag hoppas råder bot på viruset.

Var och tog andra hepatit B sprutan igår, så nu har jag snart fullt skydd mot heppis när jag någon gång ska resa nögerst. Var även in på Storsjötappen och lämnade en hög blod för att kolla om jag är lämplig som blodgivare..måste ju ge något tillbaka till samhället, som Empan sa.

Jaja, hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se