Haj haj.

Hej hej människorna, vad gör ni idag? Jag gör verkligen ingenting. Har kursstart i morgon så det gäller att inte göra någonting så länge man kan.
Har dock klippt pekfingernageln, så nu är det enklare att blippa på tangenterna..dessutom har jag kollat på serien `Elsas värld` på tv3play, ganska rolig faktiskt.

I morgon är det som sagt kursstart och det bär av in till stan igen. Det bästa av allt är väl egentligen att vi går upp i termin två, inte längre minst och okunnigast alltså, häftigt!

Nu funderar jag på om jag ska bege mig iväg till affären för att handla lite förnödenheter eller om jag ska vänta på att karln kommer hem..han lär väl förmodligen ska ha med mig ut på någon förödande långprommenad sen så det är bäst att spara på krafterna, haha, nä skämt å sido, jag har redan gått ner fyrtio kilo på en vecka, snart syns jag inte mer.

Hejhopp.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ojojoj sa lit´n du kommer va imöra då! =) T2, de e gött!!!! Vi klarade första "etappen" av sex!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se