Spring..

..och med spring så menar jag inte våren, för tittar man ut så ser det verkligen inte ut som om den är på väg, nej jag talar om att springa! Har dragit på mig träningskläderna och sitter och inväntar karln i huset som troligtvis kanske kommer hem om sisådär 45 minuter, sen bär det minsann ut, gött!

Annars har dagen flutit på ganska bra, har haft föreläsning i kvalitétssäkring och regelverk, som ni kanske lade märke till i tidigare inlägg, det gick faktiskt bra idag trots att vi hade prata-långsamttanten. Annars har min dag gått ut på att dricka trettio glas vatten och smörja mig om läpparna med försvarets hudsalva, göttmos!

Nej, nu ska jag försöka finna upp ett recept, vi ska tydligen äta något med grytbitar idag?! (Tack mor och far för köttet!).

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se