Dagarna.

Japp, dagarna går. Snart börjar man skolan igen..ellernej, egentligen inte..jag har ju knappt börjat jobba än i sommar. Dagarna spenderas mestadels i Rätan och nätterna i Svenstavik, det tycker jag är en fin idé av mig, att få det bästa av båda på något vis liksom.

Björn spenderar mest dagarna och kvällarna tillsammans med Tobbe och bussen som de håller på att bygga om, jag misströstar inte..allafall inte så länge jag får bo i den någon dag under stråket så.

Annars händer det bra lite i mitt annars väldigt händelserika liv, har inte varit ute och kollat efter djur på länge, vilket är olikt så i morgonkväll efter jobbet måste det minsann bli en tur om jag så ska behöva åka alldeles solokvist som sist!

Nej, nu ska jag dra iväg till lagun och kolla hur långt grapparna har kommit i bussbygget.

Använder föresten instagram rätt ofta nu, heter elleharald där ifall någon är intresserad.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se