Knepigt.

Knepigt att jag har så många unika besökare trots att jag inte skriver något..har inte bloggat sedan den 11 juli..har helt enkelt inte haft inspiration, tid, ork eller vilja att göra det heller..känns onödigt och trist att skriva när det ändå bara kommer bli massa blaj.

Stråket har passerat, i allafall de dagar jag skulle gå. Har bott i en buss med massa gangsters och fångat dagarna genom att hälla både det ena och det andra i strupen..öl för 39 kronor tackar man ju inte nej till så att säga.

Jobbar gör jag också nu för tiden, leker vårdbiträde och är extra intresserad av saker som sjuksköterskorna gör eftersom det är så spännande med sår..sån är jag!

Får se när jag skriver nästa gång, kan bli i morgon..kan bli i övermorgon, om en vecka eller om en månad..tiden får utvisa när inspirationen återvänder. Tills vidare finns jag som sagt på instagram (elleharald) där är jag flitig.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se