Skakis.

Jag är fullkomligt skakis, har inte ätit något sedan klockan 12 och det känner verkligen på. Ibland glömmer man att äta helt enkelt. Idag behöver jag icke laga någon mat, Björn bjuder på matlåda..stekt falukorv..blääää..kanske måste laga något annat ändå.

Idag har jag, Empan och mamma varit på tennisbanan och spelat med en instruktör, riktigt roligt var det, och dessutom sa instruktören att vi var begåvade och hade talang, kanske är det tennisstjärna man ska satsa på att bli?! haha.

Nej, nu ska jag vänta in Björn så man kan få stöppe något i huvve snart!

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Jag är nog för gammal för den karriären men Du och Empan kanske ska storsatsa. Har hört att det kan ge mycke pengar! Puss

2012-07-12 @ 09:03:24
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se