Hmm.

Vaknade i morse klockan fem. Pin klarvaken gjorde jag iordning frukost och kollade på Big brother-finalen på telefonen i sänga, läste en smula och hade världens ångest över att jag låg i sängen och gjorde ingenting. Försökte intala mig att det är sommarlov nu ett tag och att man inte behöver kliva upp klockan fem.

Känns fortfarande helt knepigt att man inte har några böcker att läsa eller några arbeten som ska göras. Jaja, snart ska jag allt börja plöja igenom anatomiboken igen så man får sin beskärda del av skolan ändå.

Förövrigt ska jag in till staden i morgon igen, ska hämta mora mi vid flyget, hu har varit på Cypern i en vecka och blitt brun, själv funderar jag på om jag ska emigrera till solarieöarna så man kanske inte behöver se ut som ett a4-papper lagom till midsommar. Klippa mig vill jag göra också. Och färga håret. Björn tyckte att jag skulle klippa mig som Robyn, jag hoppas han skämtar för det är nog det sista jag skulle göra.

Ute är vädret finemang, regn, regn och åter regn. Härligt med regn så grödorna växer. Sen är det ju faktiskt bra att det bara är några få små plusgrader ute, man får ju inte bli för bortskämd.

Åh, jag känner för att göra något, men jag vet inte vad. Jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se