Söndag.

Ännu en söndag har gått utan att jag har gjort något vettigt, i och för sig så är jag inte helt fri från förkylningen heller så jag intalar mig att lite vila inte skadar, haha. Dessutom är karln min dyngsnorig så jag ber till min gud att det inte tar om.

Igår var vi på gokartbanan hela dagen och fixade, vart ett gäng som var där och åkte och vädret var fint nästan hela tiden. Väl hemkommen blev det att laga snitzel, egengjord med skinka och någon mögelost, skitnajs vart det faktiskt.

Idag har jag som sagt inte gjort något av värde, har dock läst igenom lite viktiga papper inför jobbet i sommar. Känner för att baka någonting, men vet inte vad, dessutom orkar jag inte åka/gå på affären och handla något heller. Jobbigt alltså. Får se vad jag tar mig ann.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se