Tisdag.

Kan börja med att skriva att mitt inlägg om mina chokladsnittar som jag svängde ihop igår medan jag väntade på att karln skulle komma hem inte finns. Likaså ett till inlägg som jag hade ägnat mycket tid åt och igår äntligen publicerade är borta, vad är det för fel måntro?
Men inte gråter jag för det, idag är det tisdag och dåligt väder, härligt, mer sånt åt folket!

Fy tusan vad jag inte kunde sova igår förresten, innan läggdags satt jag i soffan och läste boken `Vecka 36` av Sofie Serenbrant, när det var som mest spännande lade jag ner boken och gick och lade mig, men tror ni jag kunde somna då? Nej för tusan, pin klarvaken låg jag mellan klockan 21 och 00 och funderade på allt mellan himmel och jord. Jag designade min förhoppningsvis framtida bröllopstårta, funderade på hur boken skulle sluta, tittade i taket, lyssnade på Björn som pratade i sömnen och så vidare. Och svettades, huu så varmt det var, men ni ska inte tro att jag orkade gå och öppna ett fönster, ack nej, det var allt för orkeskrävande.
Jaja, jag somnade ju tillslut i allafall och drömde hela natten om den där jäkla boken, i min dröm slutade den jättekonstigt.

Nä, nu ska jag nog fnissa till mig lite innan det är dags att åka till Rätan och baka kakor med mora mi.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se