Hemtenta.

Har förmiddagen till ära klurat mig igenom hemtentan i äldre och åldrande, känner mig riktigt nöjd över att den är klar och att jag nu inte har någon tenta eller någonting som egentligen hänger över mig. Är ju fortfarande en smula nervös över examinationen på tisdag, men vi får hoppas att den går som en dans som allt annat, hehe.
Snart bär det av bortemot södern för att hämta upp grapparna som helgen till ära ska åka till Stockholm och titta på Topgear..jag är inte avundsjuk kan jag tillägga, tråkigare program finns nog inte tror jag.
Jag är rätt nöjd med vad jag ska syssla med i helgen ändå, tjatter med Camelen i afton och pubquiz och kanske en och annan pilsner i mörgå, najs!
Nej, nu ska jag sluta hålla på att skriva massa trams och ägna mig åt viktigare saket, t.ex gå på tjotta!
Hejdå på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se