Smärta!

Sitter i Stålhand/Gunnarsson residence och skriver om smärta. Försöker få till ett någosånär bra arbete om olika smärtlindringar, hur smärta påverkar det dagliga livet, vilka lagstiftningar som styr etc. Väldigt intressant faktiskt måste jag medge. Imorgon är det back to school igen för metodövning i injektioner, det är så roligt när vi nu får vara uppe på den "kliniska träningsavdelningen" som det så fint heter och leka av oss med sprutor och annat skoj!
Fint väder är det ute också, gött säger jag som sitter bakom lås och bom i Saras kök..men hon bjuder i allafall på kaffe och jordnötter, det är najs!
Jaja, nu ska jag se om fröken S mittemot mig har fått någon lysande idé. Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se