Cold.

Jaha. Så kom förkylningen som ett brev på posten. Det var ju som skönt, har riktigt längtat efter att få begrava mig i diverse olika typer av snorpapper och inneha en eländig hosta som gör att jag känner mig som en sämre bedagad träsko.
Ute blåser det också, som om inte livet redan var drygt nog förtillfället. Jaja, jag är ju en positiv människa så jag vägrar tro annat än att vädret kommer bli till det bättre och att min satans förkylning mirakulöst nog kommer att avta framåt eftermiddagen.
Sara är i allafall en god pluggkamrat som förser mig med mjukt hushållspapper till min röda, sargade näsa.

Vad gäller rapporten så är den så gott som klar, den ska endast korrekturläsas innan den är färdig för inskick till urkund. Sen är det bara en individuell diskussion på 1250 ord som ska plitas ihop. Känns som detta kommer att bli en härlig dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Veva veva positiv.

2012-05-29 @ 12:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se