Dagen.

Åh vad jag är förtjust i den nya funktionen Remby, tack vare den så orkar man lägga in bilder istället för att hålla på och göra kollage och fixa runt med bilderna i andra program, det är fint som snus det!

Skulle till tandläkaren i morse, men vaknade 05 med konstant hosta så jag tänkte att jag skulle befria tandläkarna från att arbeta i en mun som måste hosta var tredje sekund när jag ligger ner. Nu var det mycket elände på en gång känner jag..det finns ju de som har det värre..i allafall om man ska tro på facebook.

Annars sitter jag än en gång begravd med näbben i böckerna, försöker göra undan det sista så man slipper ha det ogjort.

Ikväll är det personalfest på fröjdholmen, alla i bergs kommun är bjudna, storstilat av dem att till och med kunna bjuda med oss som BARA är vikarier. Jaja, det blir nog roligt, spädgris är ju säkert gott..och 32 kilo aromsmör är det sällan man tackar nej till.

Nej, nu ska jag försöka komma underfund med resten av denna diskussion. Adjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se