Löpning efter sjölanne.

Igårkväll tog jag och min syster oss en prommis. Vi löpte (läs promenerade) efter sjölanne och tittade på husen från "fel sida", nästan så man inte riktigt visste vilka hus det var när man såg dom bakifrån. Lustigt. Det var längesen man travade där nere..när vi gick på dagis var vi ofta (vad jag minns) nere vid vattnet och samlade diverse naturprodukter som vi sedan snickrade ihop vackra konstverk av.

Bjuder på lite bilder från våran promenad;


Ett litet trevligt båthus och några fina stolpar som det möjligtvis någongång har hängt fiskenät på.



Man bor bra fint ändå!







Erika ville såklart poosa ute på piren.



Jag hade tagit på mig mina bästa promenadskor.







Risigt.



Tillslut kom vi upp bort till campingen.



Rätans camping. Servicehuset.



Sen tog vi minsann väg 315 hem, mina foppatofflefötter pallade inte att gå i något mer ris.




Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det var den bäste löpetur jag har vart på!

2012-05-11 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se