Te.

Nu har vi konstaterat att det inte längre är någon mening att fortsätta när våra hjärnor inte funkar.
Dricker istället lite te som jag kan rekommendera..

Citronmeliss te
Citronmelisste
 Mycket gött!


Green Tea Mango
Har även provat detta goda Green Tea mango som jag i skrivandet stund sitter och dricker av, även det var gött.
Bra när man har ont i halsen och är förkyld tydligen.


Royal Caps
Funderar även på att testa detta, det är kapslar som innehåller folsyra, vitamin B6 och B12, frystorkad bidrottninggelé, vetegroddsextrakt, olivbladsextrakt och havre.
Royal caps verkar stimulerande och balanserande på hela kroppen.

Ska tydligen funka bra vid pollenallergi.
Vad som helst som fungerar mot denna fucking allergi som snart kommer med våren och sommaren är värt att testa, tydligen så ska det bli värsta pollen-sommaren på flera år. Känns jäkligt bra!

Basico
Basico är ett mineral- och spårämnestillskott i pulverform som tillför kroppen alkaliska ämnen för att få pH-värdet i balans.

Antar att detta är ett pulver som skall tas regelbundet, jag har nämligen slarvat och endast tagit det vid tre olika tillfällen vilket har lett till att jag blivit dålig (förkyld etc). Om det beror på det väldigt sporadiska användandet eller om det helt enkelt bara varit så precis att jag blivit förkyld alla tre gångerna ska jag låta vara osagt. Har i allafall hört av andra att det ska vara riktigt bra.

Så, nu har jag gjort lite reklam för alpnaering, som Sara säljer, så nu är hon kanske glad på mig.

Hejdå.




 


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är alltid glad på dig men nu blev jag extraglad på dig! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se