Veckans framtid.

Denna vecka vill jag lova är fulltecknad, så är det någon som mot förmodan önskar ett möte, så blir det kärvt..

I morgon måndag blir det skola mellan 08.30 och 16.30, hoppas dock inte att vi behöver vara där så länge då jag har endel att uträtta innan det är dags för klassfest klockan 18.

tisdag är det dop av lilla Estelle. Antagligen hänger jag väl på royalisterna Erkki och Stålis och dricker skumpa.

onsdag bär det av till Sundsvall för vårruset. Utan betydande träning i bagaget bestämmer jag mig nog för att promenera runt i år.

torsdag är det skola mellan 8.30 och 12.00 för att sedan förbereda måndagens oppontent- och respondentskap. Efter skolan bär det av till Rätan igen för att plocka upp systrarna och bege oss mot storebror i Uppsala.

Både fredag och lördag känns ganska ovissa än så länge.

söndag bär det av hemåt igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan glädja fröken med att vi går till tolv på måndag! =) Du hinner nog uträtta dina ärenden i lugn och ro!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se