Bloggenre.

Jag försöker. Gräver och gräver för att hitta en fungerade genre till den här bloggen. En genre som jag kan hålla mig till. Just nu spretar den åt alla håll. Den innehåller personliga saker, men är för den skull ingen personlig blogg. Den innehåller funderingar, men är absolut ingen djup blogg. Den innehåller humor, men är heller ingen humorblogg.
Dom som vet säger att man ska finna en genre för att få läsare. Att få läsare är i och för sig inte det jag strävar efter just nu heller. Jag vill lära mig att hitta inspiration till vad jag ska skriva. Lära mig att skriva bra och intressanta inlägg som folk vill läsa även om dom är sju kilometer långa.
 
Som jag skrivit förut så är jag trött på denna blogg. Eller egentligen trött på allt blaj som står i den. Från nollsju har man hunnit med endel inlägg. Många blir jag stolt över när jag läser. Men de flesta är som sagt bara onödigt, ointressant rappakalja som står skrivet.
 
Jag vill skriva fina, snälla och intressanta ord. Men även kunna skriva helt galna och nästintill elaka inlägg. Samtidigt som jag inte vill varva inläggen som om jag skulle vara knäpp.
 
Nej detta tåls att funderas på minsann.
 
Och jag är inte ute efter att ni nu ska skriva att jag ska fortsätta blogga. För det kommer jag göra i vilket fall som helst. Är bara inne i en svacka där jag inte riktigt vet hur jag ska ställa mig till min skrivarlust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se