Fnuling.

Skriver och skriver på den här jäklarns rapporten, det går framåt, men inte vidare snabbt. Dricker kaffe mellan raderna och inser att överkonsumtion av kaffe inte är bra för magen.
Ska försöka göra det mesta möjliga med den idag så jag kan ägna morgondagen åt roligare saker, som t.ex. ett frisörbesök klockan 9.30. Dock har jag inte en susning om hur jag vill ha det, känns som att hon kommer få rätt fria tyglar så länge jag får ha kvar längden.
Efter frisörbesöket är tanken att det ska bli ett besök på Vemdalsskalet och mässan Lodge och Lya, kan bli intressant.
 
Nej, nu ska jag minsann klura vidare på rapporten och se om jag kommer någon vart. Skänk mig en god tanke så kanske det går bättre :)

Kommentarer
Postat av: mamma di

Tänker hela tiden på Dig och Dina tentor och repporter! Puss! Hjälper det?!

Svar: Det hjälper minsann mamma, det hjälper :). Puss
Elliiicious

2012-11-01 @ 10:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se