Rapportish.

Nu, nu, nu är rapporten klar. Hoppas jag i allafall. Ska försöka få Stålis att läsa igenom referenslistan för att se om det finns något att anmärka på, man blir ju lite hemmablind.
Så nu är det bara didaktikredovisningen som ska förberedas innan jag kan börja hårdplugga till omtentan, livet leker verkligen.
 
Ska även i afton försöka mig på ekvationen att få in syster, liten gosse, tio kilo böcker och fyra vinterdäck i en liten bil för att kunna fara till Svenstavik..känns som att det är en baggis i jämförelse med de senaste dagarnas prövningar. 
 
Ska även försöka stämma ett möte med min bror innan han reser till Kambodja. Kan man ansöka om mer timmar på dygnet, eller eventuellt mer dagar i veckan?
 
Tjollahopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se