Ögon.

Hejsan svejsan.
Har nyss avslutat en föreläsning om ögon och ögonsjukdomar, mycket intressant..nästan så att det är ögonsköterska man ska utbilda sig till.
 
Idag är det ju fredag, men jag har på något vis blivit en smula dagavill och är nästan säker på att det är torsdag idag..det var ju för fasiken nyss helg!
Till helgen blir det i allafall lugnt, ska plugga en smula tänkte jag. Renskriva lite föreläsningar som jag inte hunnit med, vilket är ca sex stycken, så det brinner i arslet lite, men det är ack så roligt!
 
Nu är det snart dags för lunch och efter det ska vi hugga i lite ortopedi, ska bli riktigt intressant faktiskt.
 
Nej nu ska jag sluta svamla och återgå till att göra andra saker som är ytterst viktiga, t.ex. läsa aftonbladet eller dylikt.
 
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se