Hejsan.

Snålt med uppdateringar här, jag vet, men jag har inte haft en tanke på detta. Har snart genomgått en kurs i palliativvård och smärta, tentade av smärtan igår och det känns som att det gick skapligt..nu har jag en rapport att skriva tills på onsdag..det känns lugnt, men ändå inte.
 
Trött är jag också, känns i kroppen som att det är något som ligger på lur, men jag vet inte riktigt vad det kan vara, eller när det har tänkt att bryta ut heller för den delen, jag som aldrig blir sjuk..peppar peppar!
 
Har tagit upp lite stickning också, stickat bebistussar, i alla möjliga färger och mönster, som jag även sagt förut så är det för att det är kul och går snabbt med små saker, ingenting annat..eller kanske det faktum att jag ska bli moster för andra gången i april..jippikayey!
 
Häromdagen skar jag mig på en sylvass kniv. Spetsen körde jag rätt in i fingret, flera millimeter..jag blödde som en gris i flera herrans timmar. Dagen efter (igår) var jag på hälsocentralen med såret, det skulle ha blivit sytt säger de..men med lite suturtejp och plåster slogs såret in..ont gör det inte, men ej heller ser det ut att vara på någon form av läkningsväg. Jaja, det går nog över tills jag gifter mig som min far brukar säga. Ett ärr till gör bara mina händer ännu mer intressanta att titta på.
 
Kryssningen på nyår blev förresten mycket trevlig, många trevliga människor och Helsingfors bjöd på stängda affärer, halka och mc flurry. Båten var najs, vi var berusade, sjögång så jag trodde att vi alla skulle ramla överbord. Sammanfattningsvis mycket bra. Karaoken var bäst. Näst efter ölen förstås.
 
Adjöken.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma di

härligt med lite inlägg! Puss!

2013-01-11 @ 08:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se