Söndag.

Idag är det söndag, i morgon drar nio veckors rent helvete igång. Medicinkursen. Festligt. Det gäller alltså att ta vara på denna dag så bra det går. Och jag väljer att spendera förmiddagen i sängen, inte för att jag egentligen vill, utan mest för att jag inte mår speciellt flott.
Var och hälsade på Emma igår, klappade hennes hund..sen kom allergin som ett skott på posten..och med den bröt även en förkylning ut. Har nog snutit ur mig årsmängden snor för ett mindre land. Det känns inte speciellt sunt.
 
Käkade en apelsin i hopp om att lite c-vitamin skulle råda bot på eländet, men ack, det blev bara värre. Kli i halsen och ännu mera snor. Botade kliet med en ask läkerol, nyttigt.
Funderar i skrivandets stund på att koka iordning lite te till min onda hals, har hört att det ska vara bra..annars får jag gå på whiskyflaskan.
 
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se