Stjärntecken.

Om man ska tro astrologerna och deras syn i stjärnorna och att man kan veta hur en person är bara genom när den är född blir jag lite brydd.

Ett exempel är ju bebin som kom till oss den 26 mars, beräknat födelsedatum var 14 mars. Så under tiden han låg och skvalpade runt där inne i magen över tiden så bytte han plötsligt personlighet? Han gick från att vara en hemlighetsfull och slarvig individ till att vara självisk och dominerande över en natt bokstavligt talat.

Sen kan jag ju se till mig själv också. Född 5 januari 86, skulle egentligen ha blivit född 15 december 85. Jag gick över ett år om man vill se det så. Nåväl, någonstans däremellan 22 och 23 december gick jag från att vara en frihetsälskande, flexibel och vänlig skytt till att vara en diciplinerad, kantig och humoristisk stenbock.

Denna diskussion med mig själv får mig att tvivla på det som annars har varit mitt största nöje i dagstidningen, nämligen dagens horoskop. Bara för att min mamma höll inne med mig ett par, treveckor längre så kanske min dag blir händelselös. Om hon istället hade släppt ut mig när jag skulle hade jag kanske fått träffa på en mystisk gammal vän som skulle dra med mig på trevligheter.

Så tänk en gång extra innan du föder ut ditt barn.

Kommentarer
Postat av: Erika

Tänk vad du är rolig. Samt att du ligg där i söffa å tryner!

2009-07-24 @ 10:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se