De henne ma facebook.

Okej, nu ska vi inte glorifiera facebook medan vi kapar lunarstorm vid fotknölarna.

Många användare på facebook, inte alla, men som sagt många, lägger upp bilder som är suddiga. Har dom varit ute och kalasat en helg så lägger dom ut ALLA bilderna dom har på kameran. Oftast är det tre - fyra stycken likadana, två kanske är suddiga och resten bra. Varför lägger man ut alla bilder? Sorterar inte människor innan dom fixar med sånt? Detta är något som verkligen gör mig besvärad.

Sen finns det även människor som skriver typ; "Fan också, inte nu igen" eller dylika meningar. Meningar som bara fiskar efter att folk ska fråga vad det är som hänt. Den här typen av människa som skriver sånt svarar oftast aldrig på vad det är dom menar, alternativt skriver dom "jag ringer dig och berättar, det är för privat för att skrivas ut här". JAMEN varför i helvete skriver människan någonting över huvudtaget då? Jag blir faktiskt mer störd på själva grejen än vad jag blir nyfiken på att veta vad det är människan menar.

Så, nu var det minsann sagt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Kan inte annat än hålla med dig! En sak till som jag (Ida-sjukt-noggrann-Norling) anser vara är då folk inte tar bort röda ögon.. Kan dock förstå att man kanske inte vill sitta och redigera 200 bilder som man ska lägga ut men ändå, det är störigt!

Postat av: Emma

Håller helt och hållet med!! Precis de där två sakerna stör jag mig nå grymt på! Speciellt det sista, så trökigt med sånt folk som bara fiskar efter uppmärksamhet.

2010-04-27 @ 22:35:40
URL: http://emmakjellsson.blogspot.com
Postat av: Ida

För att citera Mange Myt - 'fakebook'!

2010-04-28 @ 17:43:59
URL: http://norlingida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se