Ambivalent.

Ibland känner jag mig bara så arg. Arg på allt dumt och onödigt som jag förpestat denna blogg med, jag vill bara radera hela skiten från etern och låta allt jag någonsin skrivit vara historia. Börja på en ny kula, med en ny blogg där jag bara skriver mysiga, trevliga och roliga saker. Eller kanske helt enkelt inte börja om alls. Låta all denna ibland så genialiska strunt stanna kvar i hjärnan, där den kanske borde ha varit kvar många gånger.

Men samtidigt vill jag gärna ha den kvar, kunna gå tillbaka och skratta åt de inläggen som jag faktiskt är nöjd med att jag skrivit.
Och jag vet mycket väl att jag inte behöver radera denna blogg för att starta en ny eller sluta, men det känns som om jag sviker min vapendragare Elliiicious efter sex hela år tillsammans. Funkar ju liksom inte så. Jag som till och med blev en smula sentimental när jag sålde lill-nissen, och vi som bara varit vid varandras sida i två år.

Framtiden är oviss, kanske blir det du och jag ett tag till Elliiicious. Kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu blir jag orolig... Fortsätt blogga kvinna, din blogg är ju den bästa!! =) Tycker jag minsann utan att skämmas! ;-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se